Trimveien Barnehage

Småtrolla 0-3 år. Mosebarna 3-4 år. Velkommen til Trimveien barnehage! Trimveien er en liten privat barnehage med 38 barn. Vi har en super beliggenhet nær mange gode turmuligheter. Borre idrettsanlegg og skogen er vår nærmeste nabo, som vi benytter oss mye av. Barnehagen er et godt sted og være både for barn og voksne! Vi er en en-avdelings barnehage med barn fra 0-6 år. Selv om vi er mye sammen har vi valgt å dele barna i mindre grupper deler av dagen. Målet vårt. Jubileumsfest- Hipp hipp hurra. Venstre.

OVERVIEW

This domain trimveien-barnehage.net presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have scanned twenty pages within the web site trimveien-barnehage.net and found zero websites referring to trimveien-barnehage.net. We were able to observe one contacts and locations for trimveien-barnehage.net to help you reach them. We were able to observe one public web platforms retained by trimveien-barnehage.net. This domain trimveien-barnehage.net has been online for one thousand and eighty-two weeks, twenty-nine days, twenty-one hours, and fifty-four minutes.
Oct 2003

TRIMVEIEN-BARNEHAGE.NET RANKINGS

This domain trimveien-barnehage.net is seeing diverging levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for trimveien-barnehage.net

Traffic ranking (by month) for trimveien-barnehage.net

Traffic ranking by day of the week for trimveien-barnehage.net

TRIMVEIEN-BARNEHAGE.NET HISTORY

This domain trimveien-barnehage.net was first submitted to the registrar on October 08, 2003. It will expire on October 08, 2015. It is currently one thousand and eighty-two weeks, twenty-nine days, twenty-one hours, and fifty-four minutes young.
October
EXPIRED
October

WEBSITE PERIOD OF EXISTANCE

WHAT DOES TRIMVEIEN-BARNEHAGE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of trimveien-barnehage.net Mobile Screenshot of trimveien-barnehage.net Tablet Screenshot of trimveien-barnehage.net

Jan-Petter Kruger

Lensberglokka 11

Horten, Not Applicable, 3182

Norway

TRIMVEIEN-BARNEHAGE.NET HOST

I found that a lone page on trimveien-barnehage.net took five hundred and ninety-five milliseconds to come up. Our parsers could not observe a SSL certificate, so therefore I consider trimveien-barnehage.net not secure.
80.89.43.117

ns2.zoneedit.com
ns9.zoneedit.com

SERVER OS

I observed that trimveien-barnehage.net is operating the Microsoft-IIS/7.5 operating system.

Trimveien Barnehage

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "Velkommen til Trimveien barnehage! Trimveien er en liten privat barnehage med 38 barn." We analyzed that the web site said " Vi har en super beliggenhet nær mange gode turmuligheter." It also stated " Borre idrettsanlegg og skogen er vår nærmeste nabo, som vi benytter oss mye av. Barnehagen er et godt sted og være både for barn og voksne! Vi er en en-avdelings barnehage med barn fra 0-6 år. Selv om vi er mye sammen har vi valgt å dele barna i mindre grupper deler av dagen."

SEEK OTHER BUSINESSES

Trimview Ceramics

At Trimview Ceramics, we believe that with the right product base and a little innovation, we can help anyone achieve their building and renovating goals, both residentially and commercially. Our showrooms in Bunbury and Busselton display a variety of beautiful floor tiles for main living areas. All of the tiles we carry are versatile and durable enough for any home, in modern colours and styles. 52 Strickland Street Bunbury 6230. Unit 2, 38-44 Albert Street Busselton 6280.

Trimweaver - Create With Us

Tuesday, October 11, 2011. Check out our first video tutorial! Many more to come. Learn how to wrap ribbon around headbands. In this tutorial, grosgrain ribbon is used and a metal headband is used but other headbands and ribbon can be substituted. Monday, October 10, 2011. Can be used for nearly any craft endeavor. We provide a variety of sizes, colors, and designs that will meet your craft needs.

Wholesale Hair Accessories, Snap Clips, French Barrettes, Pinch Clips, Plastic Headbands, Metal Headbands, Nylon Heabands, Trimweaver.com

Like us on Facebook and receive updated messages on new product information, promotions and upcoming events at Trimweaver. We specialize in selling high quality hair bow, scrapbooking and card making supplies. We carry many styles of hair clips and hair accessories, headbands, French Barrettes, flatback gems, ribbon and packaging. Make us your one stop shop for hair bow, card or scrapbook making supplies! We offer volume wholesale pricing please contact us for details. Check out our new products.

Trimwel - Trade supplier for signage and digital printing

3M Di Noc Wood Finishes. Outdoor Post and Panel Systems. Outdoor Post and Panel Systems. ROLL UPS and POP UPS.